سـرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد:
پلتفـرم سـرو شیراز آماده ارائه سرویس های شهری به شهروندان
تاریخ درج : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱
سـرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد:
پلتفـرم سـرو شیراز آماده ارائه سرویس های شهری به شهروندان 

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان کرد با توجه به نیاز شهروندان در دریافت خدمات شهری در بستر فناوری اطلاعات و استفاده از زیرساخت الکترونیکی بر خط، شهرداری شیراز تصمیم گرفت در قالب یک اپلیکیشن یکپارچه خدمات شهری با نام سرویس های رایانه ای واحد شیراز که به اختصار سرو نامیده می شود راه­ اندازی نماید.
علویان مهر در ادامه گفت: از جمله بخش های پلتفرم سرویس های رایانه ای واحد شیراز می توان به ایجاد حساب شهروندی، اعلام مشکلات شهری (137)، اطلاع رسانی و راهنما شهروندان جهت دریافت خدمات شهروندی، ارائه نرخ نامه کالاهای مصرفی ( میوه و تره بار)، ارائه سرویس های شهروندی در نقشه شهر شیراز و اطلاع رسانی در خصوص شاخص های آلودگی هوای شهر شیراز اشاره کرد.
سرپرست سازمان فاوا افزود: پلتفرم سرویس های رایانه ای واحد شیراز (سرو) درگاه یکپارچه ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان بوده که در بستر وب و اپلیکیشن های اندرویدی، IOS و اپلیکیشن پیشرو وب (PWA) قابل استفاده است.
علویان مهر به بیان این نکته پرداخت، شهروندان محترم می توانند جهت استفاده از پلتفرم شهروندی سرو شیراز با مراجعه به آدرس اینترنتیsarv.shiraz.ir  و یا دانلود اپلیکیشن سرو از کافه بازار برای نسخه اندرویدی و سیب اپ جهت نسخه IOS  از سرویس های شهروندی شهرداری شیراز بهره مند گردند.  
 


 گزارش تصویری

سایر اخبار


آمار بازدید سایت

بازدید امروز ۱۲۲
تعداد بازدیدکنندگان امروز ۶۳ نفر
کل بازدیدکنندگان ۳۰۰۲۹۳ نفر
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز می باشد